kolmapäev, 8. veebruar 2017

e-Õpe e-postiga

Täna olen pisikese külmetuse küüsis ja saate jällegi õppida e-õppena. Mina olen kodus arvuti taga ja teie klassis, suhtleme interneti kaudu.


UUS KORD
Nüüdsest on nii et väikeste ülesannete tabeli nägemiseks tuleb mulle aadressile vainotuisk@gmail.com saata taotlus e-kirjaga.  Edaspidi näed siis seda tabelit ainult siis kui oled oma Google kontosse sisse loginud.

E-POST JA NETIKETT
Täna õpime e-kirja saatmist ja netiketti ja teeme seda e-posti abil.
Kui oled mulle kirja saatnud siis saadan sulle ülesande. Sina saadad mulle e-kirjaga vastuse. Kui vastus on korrektne siis märgin tabelisse märgi.

Kirja saatmisel tuleb täita järgmisi nõudeid:
  • kirja teema rida tuleb alati täita - minu ülesannetele vastamisel kirjuta sinna ülesande number;
  • kiri tuleb alati allkirjastada, kirjast peab selguma saatja nimi;
  • kirja sisu peab olema korrektses eesti keeles ja täislausetena;
  • ära kopeeri internetist hulgi teksti vaid kirjuta pigem oma sõnadega nii kuidas ise oled asjadest aru saanud või ainult konkreetne vastus.
Kui need reeglid täitmata siis vastus arvesse ei lähe.


Jälgi ise oma postkasti, kindlasti läheb mul nii paljude kirjade saatmisega aega seepärast palun kannatust. 

NB! Kui sul on vaba aega siis tegele oma varasemate ülesannetega (eriti Remo, Dmitri. Karol-Kenneth ja Renet) Vajadusel küsi abi klassikaaslastelt või kirjuta mulle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar